Tungt

Så jävla trött, huvudvärk, osv. Det har varit en av dem jobbigaste dagarna i mitt liv. Har tagit ett sista farväl av min vackra farmor. Jag vet att du var med oss idag. Det brast för mig redan när vi åkte förbi där farmor bodde tillsammans med sin Anders. Svalde flera ggr. Stod utanför kyrkan och där orkade jag inte längre. Jag bara grät och grät, av stor sorg och saknad efter dig min farmor. Din begravning var jätte fin. Jag och Sofia fick våra låtar som vi valde till dig. Utan dina andetag och Kärleken är. Dem var till dig från oss farmor. Minnesstunden var lättare då man kunde skratta åt de fina minnena tillsammans. Jag hoppas du sover allra bäst nu farmor. Min ängel. Jag älskar dig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback