Farmor

Farmor... Jag älskar dig så mycket, jag har inte ord som förklarar hur mycket jag älskar dig. Du försvann för 1 månad sedan, 1 månad för mycket. Jag vill ha tillbaka dig, jag vet att det inte går. Jag vill att du alltid är med mig, vart jag än är. Jag tänker på dig dag som natt. Alltid när jag tänker på dig farmor så får jag oftast ett leende på läpparna, då stunderna tillsammans med dig alltid var så himla skojsamma och roliga.

Imorgon kommer den jobbiga dagen, som jag aldrig ville skulle komma. Dagen då jag fick beskedet att du hade somnat in, jag var helt slut, jag visste inte var jag skulle ta mig till, jag bröt ihop fullständigt. Jag bara grät, grät och grät återigen.

Tillslut var mitt ansikte helt svullet, mina ögon igensvullna och näsan sved när jag torkade mig. Jag var helt knäckt! Min farmor hade dött! Den dagen är den värsta i hela mitt liv. Morgondagen kommer vara värst eller näst värst! Skiter i vilket!! Min farmor kommer jag aldrig få tillbaka :'(

Du somnade in måndag kväll - natten till tisdagen. Jag pratade med dig på söndagen, jag hade precis jobbat dagen på mitt extrajobb. Jag ringer dig, precis som jag alltid brukade göra om dagarna. Ringde dig iaf 2-3 ggr/vecka för att få dela med mig av mina tokigheter. Iallafall. Vi pratade på söndagen, hade det jätte roligt och skrattade. Du sa att du kollade på konståkning, och att du var lite orolig men alltid var som vanligt. Du och Anders skulle precis ha eran vanliga kaffestund. Jag och du bestämde att jag skulle komma på tisdagen, att jag skulle ringa på förmiddagen för att bestämma tid. Vi bestämde de och sa sedan "Puss och kram, älskar dig" Måndagen kommer, jag tänker "Ska jag ringa farmor nu och bestämma tid redan idag? Eller nej, jag väntar tills imorgon istället". Varför i helvete ringde jag inte?! Tisdag morgon blir jag väckt och får de värsta samtalet man kan få. Fyfan.

Jag vet inte hur jag kommer reagera, ingenting. Aldrig någonsin mist någon nära (morfar och farfar dog när jag var liten och det minns jag inte).

Vad som än händer, vad som än sker, jag hann och träffa dig rätt nyligen, prata med dig bara dagarna innan, hann och säga jag älskar dig en sista gång!

Ge mig kraft och styrka farmor
You are my angel ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback