Emilia

Har haft en hur mysig helg som helst. Min pojkvän har dock jobbat både fredag och lördag 19-03 så har inte haft så mycket tid tillsammans.
Fredag - Jobb, direkt efter jobbet hem till min mors mans syster m. Familj. Gina Stisse och mina kusiner Lisa och Elin! Hur mysigt och trevligt som helst!! Spelade spel, åt god mat, pratade minnen, skrattade! Kom inte därifrån försen 00:30 ungefär och jag skulle jobba 07 dagen därefter hehe!

Lördag: Jobb 07-12! Här var jag trött !!! Haha! Direkt efter åkte jag med mamma till Mellerud för att hämta lilla Emilia, min brors dotter. Tog en sväng förbi bloms också :D Fick med mig lite grejer.
När vi kom hem blev det massa mys med Emilia och mamma <3

Söndag: Dop klockan 10! Min brors son skulle döpas, Oliwer <3 Då var det full rulle! Hade alla mina brors barn förutom 3 där, så det var full rulle med bus och lek <3 Sen va det jobb 21-07!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback