Blogglös dag

Halloj. Ej orkat blogga idag, sovit några timmar och sedan vart på Överby och lite sånt bös. Fick handlat en kalender som jag har behövt nu ett tag, skönt.

Nu väntar jag på Chrille som är i affären, jag ska träna lite övningar här hemma och då behöver jag han som räknar och tar tid. Sen duschen och sen sova. Är jätte trött.

Imorgon blir det jobb på salongen, wiie :) 09-18! Redan fullbokad!! Hon ringde mig vid 14 tiden idag och frågade om jag ville jobba imorgon för det var två kunder som absolut ville ha mig, så självklart ville jag jobba :) Och då blev dagen full fort!! Ska även göra en rakpermanent imorgon!! Spännande! Första gången så de ska bli kul :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback