Viktnedminskning

Halloj bloggen!
Jag har äntligen hittat mitt levnadssätt och det är hur underbart som helst. Jag började med min träning ca 2 dec tror jag det var. 6 veckor prova på. Jag tränade 2 veckor, blev sjuk och de höll i sig nästan 2 veckor. PANIK! Var borta 1 vecka hemma hos Christians föräldrar... Så det blev träning 2 av 6 veckor... Det sög. Men jag gillade stället. Curves. När jag fick väga o mäta mig första gången, så var de hemska siffror. Jag sa till mig själv "Nu jävlar Jessica, du skall nå ditt mål och kämpa hela vägen ut" och så har de blivit.
Den 9 januari köpte jag ett 3 månaders kort på Curves. Tränar 5 dagar/veckan. Äter sunt, men ingen diet, utan min "diet". Jag äter som vanligt, dock mycket mindre potioner och aldrig några makaroner eller spagetti osv. utan allt skall vara i fullkorn. Jag äter bröd på morgonen, jag äter kolhydrater men inte alls lika mycket. Jag har till och med unnat mig med en liten bit glass. Jag njöt verkligen kan jag lova!
Detta levnadssätt har jag hållt på med sen 9 jan då.
Vart och vägde och mätte mig idag, jag blev nöjd med resultaten.
Vikt -6,7 kg
Byst -10 cm
Mage -7,5 cm
Rumpa -15,5 cm
Midja -2 cm
Lår -9 cm
Arm -6 cm
Nu är man ännu mer motiverad till att gå ner ;)
Nej nu skall jag sluta blogga, för nu är älsklingen här och nu skall vi mysa ännu mer och även se på en film. Kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR GRYM <3

2012-01-27 @ 23:10:41
URL: http://ronjaa.myshowroom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback