Färdigfixat

Tjena! Nu har jag fixat ny design och header. Designen är ifrån "Designanu.com" eller något sånt, de är en länk här på sidan någonstans. Men headern fixade jag själv, får försöka lära mig lite mer avancerade och finare headers men nu orkade jag inte mer, haha.

Fredag: Var bara hemma, sjuk. Älskling kom vid 21 tiden, vi åkte hem och lagade mat tillsammans och det blev taccos, la oss och tittade på film och myste, sov, hosta, sov, hosta osv.
Lördag: Gick upp vid 9:30-10 tiden, lagade frukost till mig och Christian. Efter det åkte vi ut på ärenden, bl a till Överby och åt lunch med syster och Peter. Vid 19 tiden kom världens bästa Ida och Johan till oss. Vi åt fruktsallad och drack citronvatten i mängder. Mums, dem stannade till typ 00? Då stupade jag och älskling i säng, kikade film och sedan somnade. Jätte mysig dag! Söndag: Dags för hemfärd :( Körde han till station vid halv 3. Åkte till far och hämtade Sofia, åkte vidare till kära farmor. Hjälpte henne med lite saker och det uppskattas lika mycket varje gång.

Lugn och härlig helg, men hostig och snuvig!
Längtar redan till vi ses nästa gång, min älskade fästman!
Måste börja ta bilder till texterna här i bloggen, så de blir lite roligare ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback