Skola

Tjabba!
Sitter i skolan och har Samhäll, sköj. Var även och pratade med engelska läraren och pedagogen 8:30, skall dit vid 12:00 igen. Dem ger mig tips om hur jag skall fixa engelskan, samt gör en planering. Jätte bra! Vill verkligen få ett Godkänt i engelskan men har så otroligt svårt med det så vet inte om jag fixar det, men det är värt ett försök! Rektorn har även gett mig tips med engelskan, även länkar. Det är så de skall vara när man verkligen har svårt för det, jag är jätte tacksam! Nu måste jag lyssna vidare på genomgången ;)


Bild från i sommar...


Sommar hemma hos mig, hästar, hagar och travbanor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback