Långdag

Tjena! Varit en lång dag idag! Efter skolan åkter jag direkt upp till NÄL Sjukhus för där låg mamma, på akuten. Hade hänt en olycka på jobbet. Där låg hon i 5-6 timmar, efter det var de vidare till Uddevalla sjukhus eftersom dem hade tydligen inte Ögon på NÄL. Det visade sig vara en blödning i ögat och med lite vilandes i några dagar skulle det bli bra. Var hemma ca 20, slängde i mig mat och sen vidare till far för att lämna bilen.

Nu ligger jag äntligen i min älskade säng, nyduschad och klar för att sova. Tänkte bara kika lite på facebook, mail och sådant. Förresten, blev superglad förut, hade fått post att hämta ut och det är min dator! Yey! Undra om det gick att laga den? Återstår att se imorgon.
Ojoj, nu blev det ett långt inlägg! Skriver säkert en tradionellt Godnatt inlägg innan jag skall sova ;)


image description image description
På sjukhuset, Uddevalla...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback