Glad och trött

Hej!
Känner att jag kommer somna rätt tidigt ikväll. Är otroligt trött! Hämtade ut min dator idag, va skönt att få sin privata dator igen. Den är som ny! Färgade mammas hår och klippte idag, färgade även hennes fransar. Tog dock inga före-efter bilder. Efter praktien åkte jag och mamma och hämtade varor till Camilla, efter det solade vi. När vi kom blev det bastu och dusch, när jag bastade så la jag mig ner. Fy satan va underbart det va, höll på att somna.
Min goa mamma hade skrivit detta på facebook idag också:
"Idag tänkte jag att oj vad jag är lyckligt lottad med så fina tjejer. Ni har kämpat och rest er båda två. Sofia har verkligen kämpat och kämpat och nu har min fina tjej kommit fram igen! ♥ ♥ Jessica du har också gjort en resa men klarat av detta också ♥ ♥ Älskar er och är så stolt över er tjejer"

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback