Dagarna som varit

Tjabba!
Nu har jag inte skrivit sedan i lördags, har inte haft någon lust med det bara.
Lördag: Drack med syrran och hennes kille. Hade jätte trevligt!
Söndag: Gjorde inte alls många knot denna dagen!
Måndag: Skolan och sedan TRÄNING, äntligen får man väll säga!
Idag: Skolan hela dagen lång och sedan blev det älsklingsträning! Skönt att få komma igång igen efter 1 veckas vila. Men det behövdes antar jag, eftersom kroppen sa ifrån.
Imorgon är vi lediga från skolan, så vid 11:30 skall jag till farmor och vara hos henne några timmar. Blir att plugga och umgås. Ingen tid med farmor skall spillas, all tid uppskattas 


Gammal bild på mig...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback