Sitter hemma hos syster

Hej bloggen!
Sitter hemma hos syster Sofia. Precis pratat med min älskling i luren, blir alltid lika glad när jag får höra hans röst.
Jag skall förmodligen med Sofia och bowla klockan 19 med hennes kontaktperson. De blir skoj i sådana fall. Idag i skolan hade vi ett arbete vi skulle göra som handlade om Lika längder, vi skulle beskriva hur man klipper och vad för positioner som används. Imorgon blir det praktik.

Bilder som vi tog i skolan idag, ha ha ;)


Jag och älskling Emelie


<3


Älskar er tjejor, även lilla Karolina.


Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig oxå min lilla prinsessa :) <3 PUssilusssen <3

2011-01-27 @ 18:21:26

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback