Presentera mig själv

Hej!
Mitt namn är Jessica och jag är 18 år gammal. Jag läser 2 året på John Bauer gymnasiet i Uddevalla, frisör. Praktiserar på ett ställe i Trollhättan som heter Hårklippet, väldigt trevligt och bra ställe.
Har 6 underbara bröder vid namn Michael, Jimmy, Tommy, Daniel, Mattias och Morgan, den yngsta är 25 år och den äldsta 35 skulle jag tro?

Har även en underbar syster vid namn Sofia, detta är min tvillingsyster. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne, känner mig alltid trygg med henne. Har även världens bästa pojkvän vid namn Christian, han bor i Stockholm och är 24 år gammal. Vi har varit ett par sedan 2009 12 31.

Har skilda föräldrar sedan jag var 4 år, min far heter Hans och bor i ett samhälle som heter Lextorp och min mor bor med sin man ute på landet där jag bor. Trivs som fisken i vattnet, 2 stall utanför, travbanor och hästar.

Vi har tre underbara hundar som heter Cosmo, Timmie och Tea. Småhundar och dem är världens underbaraste, om jag är nedstämd så känner dem på sig det, speciellt Cosmo och då tröstar dem och gör än superglad direkt.


Jag och min underbara mamma


Jag, min underbarar bror Michael och pappa


Jag och min älskade syster Sofia, jag älskar dig.


Världens bästa pojkvän Christian


Mina älsklingar Timmie och Cosmo


Min älskling Tea (Ser ut som hon bajsar men hon försöker sitta ner men hon fryser så)


Min älskade styvfar Stefan (haha, hittade ingen bild så fick bli denna som är från Fat booth eller vad de heter)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback