Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina tjejer i skolan såklart!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på bussen till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här.
Det sista du sa högt: Kommer inte ihåg!
Det senaste någon sa till dig: Några siffror.
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten.
Vad var det senaste du åt: Minns ej!
Vad var det senaste du köpte: Cigg.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Vet inte riktigt, snö o bös iaf.
Godaste glassmaken: Vet inte riktigt, nogger kanske?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Beror på, ibland sover jag väldigt tungt och ibland inte.
Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland.
Trivs du med ditt jobb: Har inget.
Favoritklädsel: Någon bekväm outfit.
Favoritlåt just nu: All i need is you.
Vad ser du om du tittar till höger: Bord och stolar.
Vad gör dig glad just nu: Christian min älskade pojkvän gör mig alltid glad.
Vad ska du göra härnäst: Träna och duscha!
Höger eller vänsterhänt: Höger såklart.
Humör just nu: Inget speciellt.
Favoritgodis: Lysmelk eller center.
Kläder just nu: Byxor och morgonrock.
Sommarplaner: Jobba och umgås så mycket jag kan med min älskling, även vänner.
Hur många kuddar sover du med: 3 hemma hos mig och 5 hos älskling.
Spelar du något instrument: Spelade piano en lång period, sedan slutade jag...
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Christian, min familj och vänner!
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du: Nej, det tror jag inte, haha?
Stjärntecken: Skorpion!
Äckligaste insekten: Långbenar & sådant.
Stökigt eller välstädat: Välstädat.
Längtar du mest efter just nu: Tills jag får träffa mitt älskade hjärta, Christian.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback