Bowling

Hej och näst intill godnatt!
Jag var iväg och bowlade förut med Sofia och hennes kontaktperson. Jätte roligt, hon hade med sig sitt barn också, hur mysigt som helst. Sofias kontaktperson är verkligen världens bästa. Vi tog massor utav bilder på oss samt bowlingen. Dem kommer in imorgon, i och med att systeryster ligger och sussar nu och det är hon som har bilderna.

Nu skall jag kolla på solsidan och sedan längta efter min älskling... Tur att jag har min nalle och kanin som jag sover med varje natt, det är gossedjur alltså. Dem är väldigt speciella för mig, speciellt nallen för den fick jag första gången Christian kom till mig. Kan inte sova utan dem två, speciellt inte utan nallisen. Har även just nu en tröja som älskling glömde sist han var hos mig, så den luktar honom. Sover med den under näsan och kramar om min nallis och kaninis.


Min älskade Nallis <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback