Saknar min kärlek

Hej!
Inte skrivit på ett tag, har inte haft något att skriva om? I torsdags åkte jag till min underbara älskling. Han och hans kompis kom och mötte mig på stationen i Sthlm. Så jäkla underbart att få träffa min prins igen efter dem 4 veckor och 4 dagar vi var utan varandra. Jag kom hem idag och åker igen på fredag, och då stannar jag till söndagen veckan därefter. Underbart.

Jag har verkligen hittat den rätta i mitt liv, han är så himla underbar och omtänksam. Det finns inget ont att säga om denna underbara killen. Från dag 1 har jag alltid tyckt om dig, nu älskar jag dig och det gör jag bara mer och mer för varje dag som går. Är så fruktansvärt kär, trodde inte man kunde bli såhär kär som jag är idag, och kärare för varje dag blir jag.

Hoppas du förstår hur mycket du är för mig Christian. Du är en väldigt stor del av mitt liv, eller rättare sagt du ÄR mitt liv. Mina andetag, mitt allt verkligen. Du finns alltid där för mig och du kommer alltid med tips och råd vad man kan göra för att förbättra saker och ting. Är jag ledsen så finner jag alltid tröst hos dig, för du är mitt lyckopiller. Har aldrig träffat någon underbarare människa än dig.

Jag lovar dig älskling, om du skulle vara ledsen, bekymmersam ja, you name it, oavsett vad så kommer jag alltid att finnas där för dig och stötta dig. Precis som du för mig. Du är värd det bästa. Finns inget dyrbarare än dig, du är värt allt, verkligen ALLT. Vad vore jag utan dig, Christian?

Det är tack vare dig jag står här idag som jag gör, det är tack vare dig jag klarat mig igenom alla svåra stunder, det är tack vare dig jag klarar av skolan, det är tack vare dig jag börjat få en självkänsla och ett självförtroende, jag skulle kunna rabbla upp flera rader med "Tack vare dig..." för du har gjort så himla mycket för mig. Du har byggt upp mig till en ny, bättre människa.

Jag älskar dig mest av allt, Christian.
Tack älskling, du är värt allt guld och silver som finns!

2009-12-31 Ett oförglömligt datum




Mitt hjärta slår för dig, min stora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emma

Får rysningar av att läsa :) så underbart att du har hittat din kärlek, ni är så fina tillsammans!

2011-03-02 @ 10:48:52
URL: http://molilja.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback