Segt

Hejsan
Nu är jag äntligen frisk! Var i skolan igår och strax skall jag kila till bussen mot skolan.
Vet inte riktigt vad jag har för ämnen idag, men det återstår o sker. Igår somnade jag runt 23 och vaknade runt 04, då kunde jag inte somna om så jag var vaken från 04 tills jag skulle till skolan och tills jag kom hem. När jag väl kom hem somnade jag runt 16, vaknade runt 23, somnade om runt 00 och vaknade runt 04, IDAG IGEN! Så nu har jag varit vaken längre, dock så har jag fått mer sömn i mig än vad jag fick igår. Härligt!
Yes yes, men jag kanske skriver när jag är i skolan.

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-09-10 @ 16:21:22
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback