Mina 10 sjuka dagar

Hejsan
Ligger i sängen och sneglar lite på tvn då och då. Finns inget annat att göra när man är sjuk. Kolla film, kolla tv, ligga framför datorn, vila & sova. Får ju inte gå till skolan försen nästa vecka. Har missat grymt mycket nu känns det som! Har varit sjuk i 10 dagar nu... Skall berätta hur det började.

Två dagar i rad så kände jag varje morgon att jag hade jätte lite ont i halsen som gick över till dagen.
Dag 3: Kände mig lite dålig i kroppen och kände på mig att jag började bli sjuk.
Dag 3 kväll/natt: Blev jätte dålig, ont i halsen, ont i kroppen, hosta, svullen i halva ansiktet etc.
Dag 4: Ont i halsen, ont i kroppen, hosta, förkylning. Mamma ringde sjukvårsupplysningen och 3 olika läkare för att se vad det kunde vara. Dem sa bara att man var tvungen att utgå att det kunde vara svininfluensan men att det inte var säkert. Dem sa att jag var tvungen att ligga i karantär i 7 dagar så att jag inte kunde smitta någon ifall jag hade svininfluensan.
Dag 5: Låg bara i mitt rum hela dagarna, sov och vilade
Dag 6: Halsvärken släppte, var bara hostig och förkyld
Dag 7: Samma som ovan
Dag 8: Samma som ovan
Dag 9: Samma som ovan
Dag 10: Blivit jätte förkyld och hostig

Det här är ett ungefär på min "sjukliga tid" om man säger så.

Kommentarer
Postat av: LinaLicious

låter riktigt hemskt, hoppas allt blivit mkt bättre med dig :)

2009-09-10 @ 21:59:34
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback