Tack

Hej
Detta är min blogg, jag skriver om vad jag vill. Det är upp till er om ni vill läsa eller inte!

Vad tänker du med egentligen? Du är den mest egoistiska personen jag vet. Den som inte tänker på något annat än sig själv. Väljer allt dåligt före sina närmaste. Både du och din flickvän är totalt dumma i huvudet, nu har det gått för långt. Jag kommer aldrig kunna att förlåta dig. Du var en av dem få som stod mig riktigt nära, du var en av få som jag verkligen älskade, du var en få som var mitt allt, du var en av FÅ...

Du kommer nog aldrig insé vad du sysslar med. Du förstör inte bara ditt eget liv, utan ditt och många andras också. Jag och Sofia, dina så kallade systrar, som nu mera inte kommer finnas där för dig längre, fanns där dag som natt, genom eld och vatten, torrt och vått. Jag offrade all min tid på dig, så fort du bad mig komma och bara prata, så åkte jag direkt. Oavsett vart jag än var. Jag förstår inte riktigt vad du tänker med.

Du har två barn, två stackars barn som lider på grund av sin egen jävla pappa! Vad tänker du med?! Du har två systrar, som alltid har ställt upp för dig! Som har tagit emot skit på grund av dig! Vi har gjort allting för dig! Ljugit, svikit, sårat etc. Vi har alltid tröstat dig när du har varit ledsen och mått som sämst, när du var på botten så stod vi kvar vid din sida och fanns där! Vi pushade dig, vi stöttade dig, vi fanns där för dig.

Är detta tacken för det som vi har gjort dig? Då säger jag bara en sak, TACK du behöver inte kalla mig syster längre. För jag kommer bara se dig som en osynlig människa om jag ser dig på stan. Den dagen du insér vilka problem du har givit oss och alla andra, den dagen du förstår hur mycket sår du givit mig och min syster, den dagen du förstår hur sårade vi är på grund av dig, den dagen du insér vilken dum människa du är, den dagen du går tillbaka till det rätta, den dagen kan du möjligtvis kalla mig syster igen.

Kommentarer
Postat av: Dexter

oj :/ hoppas det löser sig :(

2009-10-12 @ 12:05:18
URL: http://dextaah.blogg.se/
Postat av: Sofia Ivarsson

Jag instämmer hjärtat..men det är tur att vi har varandra gumman! och jag finns ju alltid här ,jag älskar dig mest på denna jord! (v)

2009-10-13 @ 02:58:14
URL: http://mmittliiv.blogg.se/
Postat av: Ida Tuovinen

Gumman då :( <3 Låter inte alls bra. Och jag lovar att om jag hade kunnat hjälpa dig och Sofia på något sätt så hade jag gjort det. Jag vill ert bästa för ni är underbara. Försök att tänka på er själva det är ni värda <3 jag älskar er!

2009-10-19 @ 19:49:11
URL: http://tuovineniida.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback