Vet inte vad denna rubrik skall heta...

Hej
Tänkte ta och skriva av mig lite.
Det finns få av mina vänner, eller rättare sagt så kallade vänner. Tänker inte nämna några namn. Det känns så jäkla värdelöst ibland, för att man skall väl kunna få presentera sina vänner för ens bröder? Utan att "mina" vänner skall ta kontakt med honom i efterhand? Och därefter träffa dem, före mig... Det var en tjej, en nära vän som jag hade, hon lovade en hel del saker, men gjorde därefter tvärtemot vad hon sa. Tack vare mitt hjärta så har jag sagt upp kontakten med henne.

Jag förstår inte hur man kan göra så? Min bästa vän Caisa förstår, och hon tar mina bröder som hennes egna bröder också och det tycker jag är jätte kul. För att Caisa är som en syster för mig och även min bästa vän. Men mer till saken, det finns som sagt få såkallade vänner till mig som aldrig hör av sig när dem skall till Trollhättan, eller hem till "mig". Det är nämligen så att dem skall till min bror, vad är det för vänner? Jag förstår inte. Känner mig inte något som alls betydelsefull av dem vännerna ärligt talat. Som tur är har jag faktiskt riktiga vänner, som tar mig i första hand, och inte min bror och inte tar kontakten med honom. Det är jag väldigt glad för, ni vet säkerligen vilka ni är.

Jag hoppas att ni förstår hur jag menar och hur jag tänker, men det känns inte speciellt kul när ens "vänner" skall ta kontakt med min bror för att jag presenterar han inför dem och sedan väljer att träffa honom hedanefter. Ingen förstår nog hur det känns, mer än min syster. Nu kommer dem personerna säkert ta illa upp, men helt ärligt så bryr jag mig inte ett skit. Kom inte och säg heller "Men jag får väl ha vilka vänner som helst?" eller något liknande, för detta är inte en schysst stil ni kör med. Hur som helst, detta var allt.

Kommentarer
Postat av: bästis

Att dem kan med :S

Så falska, finns inget att se hos dem när dem håller på så!<3

2009-03-20 @ 16:43:04
URL: http://caisalicious.blogg.se/
Postat av: sandra

gumman kalla dom inte vänner, med andra ord dom är inga vänner för dej! falskheten är stor i dagens samhelle nu gumman, så du måste inse vilka som är dina riktigt vänner egentligen. finns alltid för dej gumman min! kommer alltid ställa upp för dej vad som än händer. älskar dej min underbara barndomsvän!!! <3

2009-03-24 @ 21:55:21
URL: http://sandrochkii.blogg.se/
Postat av: sandra

älskar dej gumman min <3 finns alltid för dej <3

2009-03-29 @ 21:21:16
URL: http://sandrochkii.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lilla gumman<3 Det är inga vänner, och jag förstår verkligen hur du känner. Har varit med om samma sak. Tror du vet vilka jag menar? <33 Älskar dig gumman <3

2009-05-01 @ 17:54:42
URL: http://angelicalindberg.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback