Om min underbara prinsessa

Hejsan
Var ett tag sen jag skrev här i bloggen men hade tänkt att skriva lite just nu. Dock så vet jag inte riktigt om vad, men kommer väl på det ju mer jag skriver. Det har inte hänt särskilt mycket under den här tiden jag inte har skrivit. Skola, plugg etc. som vanligt.

Vill också påminna om hur mycket min bästis betyder för mig, hon gör verkligen dem svarta stunderna till något ljusare. Oavsett om jag är arg eller ledsen så gör hon mig glad på något sätt. Bara att få vara med henne gör mig så glad och lättare. Hon är bäst helt enkelt. Jag önskar alla kunde få ha en sådan bra vän, men jag har tur helt enkelt. Att hon har stått ut med mig i 6-7 år är helt otroligt. Jag kan stå ut med henne i hundra år om det skulle vara så. Hon är mitt allt. Ingen betyder mer än henne, hon har störst plats i mitt hjärta. Utan henne vet jag inte riktigt hur jag skulle bära mig åt. Hon är helt enkelt den bästa och jag älskar henne så otroligt mycket. Bästis, jag älskar dig mest av allt och alla.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback