Uppdatering nu igen!

Hejsan
Var ett litet tag sen jag skrev här! Men men, så kan det vara.
Kan göra en kort sammanfattning om vad jag har gjort i helgen.
Fredag: Jag var med min underbara bästis, vi hade skoj som vanligt.
Lördag: Gjorde ingenting, hade en "chill-dag". Somnade jätte tidigt, klockan var väl vid 01 när jag somnade.
Söndag: Vaknade vid 10 och sen dess har jag inte gjort så mycket. Härligt att vakna så tidigt för en gång skull!

Idag skall jag nog inte göra någonting heller, skall hem till min mor i alla fall. Saknar min bästis, och sen så saknar jag min syster också. Hon skall få en stor bamsekram när jag kommer hem till mamma.

Kanske skriver lite senare. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: sofia

aw, va söt du är syrran! bästa bästa bästa syster, jag älskar dig mest <3

2009-03-15 @ 14:05:25
URL: http://soofialicious.blogg.se/
Postat av: sandra

SÅ SÖÖÖÖT ÄR DU GUMMAN. ÄLSKAR DEJ MIN UNDERBARA BARNDOMSVÄN. VI FÅR TA OCH TRÄFFAS SNART OCH FESTA LOSS :D <3 din bara din sandra <3

2009-03-19 @ 21:19:54
URL: http://sandrochkii.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback