Uppdatering då och då

Hejsan
Jag kommer o går bara sådär, det känns skönt att skriva då när man väl är sugen. Istället för att man skall skriva kanske 3-4 inlägg om dagen som går uselt. Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan som vanligt. Hade Webbmagasinet idag och sedan Idrott, och det innebar dans. Det var lite kul, trots att det inte var någon ansträngande dans. Har missat en dans-lektion, så den kommer jag få gå på en fredag eftermiddag. Härligt!

Nej nu skall jag sluta skriva, kanske skriver något imorgon. Förresten, imorgon skall vi ha en föreläsning inom Sex och samlevnad, låter väl intressant? Ha ha. Jaja, vi hörs imorgon! Kan nog skriva om föreläsningen imorgon. Ha det så bra alla läsare.

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-18 @ 22:39:55
URL: http://memie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback