Härligt

Hejsan
Vaknat tidigt hela helgen, skönt.
Igår somnade jag ungefär vid 19-tiden om inte tidigare, så vaknade jag 05:59 imorse men gick aldrig upp då för det skulle vara tråkigt. Somnade om och vaknade vid 8 på morgonen, sen åkte jag o pappa till hans jobb kl 9 ungefär.

Pappa sa till mig nyss att han hoppas att inte SAAB läggs ner, för om det inte läggs ner skall ha ta med mig till Thailand nästa år, då skall vi vara där i en hel underbar månad. Skall bara njuta och tömma bort alla problem. Bara umgås med min underbara pappa, mitt allt. Slippa Sverige, Trollhättan, problem, falska människor i en hel månad. Jag hoppas på detta verkligen! Jag älskar dig pappa, du får mig att må bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos!

Vad har du för dig då?

kramar! :)

2009-03-28 @ 22:38:43
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback