Sent "morgoninlägg"

Hejsan

Ber om ursäkt för att det första blogginlägget för idag kommer in så sent. Har inte haft tid helt enkelt.
Nu behöver jag verkligen lov, försov mig idag tyvärr. Dock så vaknade jag av att jag höll något vasst och hårt i min hand. Jag funderade på va det var!? Så tittade jag, så hade jag tydligen slagit sönder min lampa!? Jag vet inte hur. Tydligen är jag vild i sängen när jag sover. Får försöka laga den, blev verkligen besviken för den lampan är så fin!

Jaja, nu skall jag inte skriva mer. Slänger upp ett blogginlägg senare och då kan jag även ta kort på lampan så får ni se. Jag prövade även förut och försöka slå på den (inte hårt) men den gick verkligen inte sönder. Aja, får väl sätta en video i taket så jag får se dager efter vad jag gör när jag sover. Haha. Kram på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback