Idag så har jag träffat min underbara barndomsvän

Hejsan gott folk
Idag serni så har jag varit först på bio med min syster och hennes pojkvän som sagt, bion var inte så bra som jag förväntat mig, men men. Tillbaka till rubriken.

Idag så har jag träffat min underbara barndomsvän som jag inte träffat på hur många år som helst, eller jo visst, vi har träffats men då har vi bara sagt hej och pratat lite, om vi sett varandra på stan. Men idag var vi en stund med varandra, det var jätte kul. Har verkligen saknat henne. Vi har känt varandra sen vi var pyttesmå. Pratade om gamla minnen och allting verkligen. Jag älskar dig gumman <3

Här är hennes blogg förresten och här har ni en bild på min underbara barndomsvän!


Kommentarer
Postat av: sandra

awwh så söt är du gumman min! hade verkligen skit kul idag och har saknat dej otroligt mycket gumman min! <3 älskar dej mitt allt <3

2009-02-01 @ 03:57:49
URL: http://sandrochkii.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback