Godnatt inlägg

Godnatt inlägg

Nu skall jag sätta på en film och sedan sova, dock så skall jag inte se hela filmen i och med att jag är så trött och vill sova.

Haha, min mamma har ju börjat läsa min blogg, men hon utspelar sig som någon Maria och låtsas som en helt vanlig person, här är en kommentar hon har skrivit haha "hi hi va kul att din mamma får se vilken kul och inteligent tjej hon har hon är säkert jättestolt över sin dotter det skulle jag vara om jag var mamma till dig kram från lilla mig". Haha, alltid lika kul att läsa kommentarerna ifrån henne. Aja, nu skall jag sova. Sov så gott när ni nu skall sova! Natti, puss.


Här är min älskade mor som jag älskar mest av allt på denna jord

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni är så jävla lika :O

2009-02-10 @ 11:07:37
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: "maria"

haha nu kom du på mig det var ju inte meningen. Men jag vill ialla fall tala om att jag är den stoltaste mamma som finns när det gäller mina barn. Du vet väl det Jessica du är unik det finns bara en av dig i hela världen så nog är jag stolt som har fått en sådan underbar tjej du är bäst Jessica

kram från en mamma som älskar sin dotter mest i hela världen

2009-02-11 @ 12:06:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback