Förlåt mig

Hejsan

Nu skall jag lägga mig. Förlåt för en väldigt dålig bloggdag idag, men denna dagen har inte varit min dag utan bland dem värsta dagarna i mitt liv. Tänker inte nämna anledningen till det, utan det är för privat och det är bara mina nära och kära som får veta om det. Men men, kom till sängs nu i alla fall. Så skall stänga av datorn och sova hade jag tänkt. Kommer sova gott nu, fick ett jätte gulligt sms utav min bror för en liten stund sen. Han skrev såhär...

"Vet inte vad jag skulle göra utan mina underbara systrar. Ni är bäst! Tack för allt syrran. Du och Sofia betyder så otroligt mycket för mig, ni betyder allt. Utan er skulle jag aldrig orka. Tänk om alla hade en Jessica & Sofia i familjen, va lyckliga alla skulle vara då, speciellt bröder. Jag lämnar er aldrig så länge ni inte lämnar mig! Sov så gott syrran. Bara komma in om det är något! Tack för allt, och tack verkligen för idag. Vet inte vad jag skulle gjort utan er. Jag älskar dig mest av allt syrran! Kram på dig, din bror föralltid."

Du är världens bästa bror och jag hoppas att du förstår det, jag älskar dig mer än något annat på denna jord. Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig och alla andra människor i världen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aww <3

2009-02-15 @ 08:11:15
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tack gumman =) Tihi... sötaste sessan och prinsen! =) Tack tack!



haft en bra helg frstn? Kram

2009-02-15 @ 12:47:34
URL: http://sessan82.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback