Ett förståndigt inlägg

Hej igen

Åh, vad jag är trött på hela jävla världen. Vad fan är världen till för? Är den till för att ljuga och svika dem närmaste man har? Jag tror knappast det. Men men, jag tänker inte hålla på att bli sårad gång på gång. Tänker skita fullständigt i dig nu, eller rättare sagt er. Förstår inte hur man kan göra något sådant! Kan inte ens tänka tanken att göra samma sak. Finns nästan bara falska jävla idioter här i världen. Det är tur i alla fall att jag vet vilka som står mig närmast och vet vilka som är äkta för mig, resten kan dra åt helvete. Aja, finns ju människor till allt, så det är väl inget att hindra om ni fortsätter på det sättet som ni håller på med.

Förresten, tack så mycket för dem ord jag fått höra, men nu har du fått redan en chans, den chansen har du sumpat. Kommer att ta en lång tid försen jag kommer att förlåta dig igen. Känner mig bara nedkränkt och det förtroendet som jag hade för dig, det sjönk snabbt kan jag lova. Kommer aldrig att få det förtroendet för dig igen! ALDRIG! En människa orkar inte bli sårad gång på gång, och speciellt inte av en person som står än närmast hjärtat. Tänk på en sak i alla fall Ett ord kan göra ondare än tusen slag och det var mer än bara ett ord. Jag tollererar inte detta. Du borde skämmas. Du är inte ens värd dem tårarna jag fäller på grund av det du skriver och säger. Jag hoppas att du följer min blogg och läser detta inlägg så du får dig en tankeställare som ifrågarsätter dig själv "Vad i helvete sysslar jag med?".

Mamma, tack för att du är förstående och att jag kan prata med dig oavsett vad och att jag kan gråta framför/i luren utan att behöva skämmas. Jag älskar dig och du är den bästa jag har!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad har hänt :(?

2009-02-14 @ 01:01:10
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha ja vet <3 puss älskar dig med vettö ;)

2009-02-14 @ 10:37:22
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: sofia din syster

åh så bra inlägg, blev tårögd ju. :( men allt stämmer, mammi ÄR bäst!!<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-14 @ 13:00:44
URL: http://soofialicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman finns alltid för dej och de vet du. finns alltid vid din sida vad som än händer kommer ja alltid finnas där för dej gumman min. älskar dej otroligt mycket och vänta tills ja får tag på denna personen :@ älskar dej min underbara barndomsvän . föralltid vi <3

2009-02-14 @ 13:30:10
Postat av: Anonym

ni har nog världens bästa underbaraste mor! hon är bäst! haha / Ellen

2009-03-15 @ 14:02:06

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback