Vilken film blir det?

Tja!

Nu har jag precis duschat och innan det pluggade jag, suck. Det var ett riktigt stort arbete, satt med det i drygt 2 timmar. Jaja, jag skall inte klaga. Det är ju jag själv som har valt att fortsätta skolan och då får jag också stå ut och även kämpa, så är det. Jag skall strax gå och borsta tänderna tänkte jag och sedan krypa ner under täcket och se en bra film, vilken film tycker ni jag skall se? Har ni några bra filmtips man kan ladda ner? Skriv gärna.

Jag börjar bli riktigt trött igen, och min säng ropar efter mig så det blir nog sängen direkt efter det här inlägget. Aja, ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. Skriver förmodligen direkt när jag kommer till skolan imorgon. Är det ens många som läser min blogg? Aja, sköt om er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback