Trött som ett as och snart är det höstlov äntligen.

Hej hej!

Idag mellan 09.00-15.00 så har jag stått på mässan i en monter. Trevligt, men blev jätte seg runt 15.00 tiden så då åkte jag hem. Blev riktigt förbannad ett tag på Måg, dem kom och klagade på oss hela tiden. Självklart är det väl ett tecken på avundsjuka, John Bauer är ju självklart mycket bättre, det är i alla fall min åsikt och säkerligen många andras också. Jaja, det är sådant man få stå ut i livet, avundsjuka in princip. Så klart så är vi så pass starka att vi står emot. För vi är bäst!

Nu funderar jag på att tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sedan sätta på en bra film o titta på. Efter filmen blir det sängen, är jätte trött. Kram på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback