Städning, debatten med BlondinBella.

Hejsan alla glada människor!

Jag kom hem vid 17-18 tiden i eftermiddags. Åt lite middag och sedan satte jag mig vid datorn en stund. Kikade runt på bloggar och sådant skoj. Har precis duschat och sen var jag tvungen att damsuga och göra en liten ändring i mitt rum, för det såg förjävligt ut. Dock så dammsuger jag mitt rum minst 1 gång per dag och städar för att det skall ha sin ordning.

Jag är så pass pedant av mig så att jag måste ha allt i ordning och det får inte vara något smuts, har jag inte dammsugit eller tagit bort smuts eller något annat liknade kan jag inte sova på hela natten. Haha. Det är lite skrattretande men sådan är jag.

Nu tänkte jag gå och äta lite kvällsmat och sedan titta på debatten med BlondinBella efter det skall jag sova. Det skall bli skönt, äntligen helg imorgon. Slutar halv 12-12 imorgon så det blir en tidig hemresa imorgon. Dock så skall jag till pappa i helgen, och förmodligen skall jag vara med min underbara bästis hela helgen om hon nu vill det?! Skall bli så underbart i så fall. Vi har så himla kul tillsammans. Aja, nu skall jag inte tjata mer.

Ni får ha det så bra alla underbara människor. God natt får jag väl säga i "förskott" då, haha. Kram på er.


jag


En sak till bara, skall jag färga håret en nyans mörkare/mörkbrunt och inskaffa mig hårförlängning? Jag tror det skulle bli snyggt, men har ingen aning så vill ha eran hjälp.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

TYcker du ska färga håret.. men ingen hårförlängning :P

2008-10-10 @ 11:05:23
URL: http://bellanathalie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback