Snart sovdags!

Hejsan kära bloggare!

Nu skall jag strax sova, har precis varit och borstat tänderna o tagit bort mitt smink. Vet ni vad? Min kära syster somnade vid 19.00, i min säng, jätte sött. Aja, det blir till att snart sova för nu börjar mina ögonlock sänka sitt tempo. En stor kram på min syster för hon sover i min säng i natt, ha ha. Så söt är du, love you my sister. Vi hörs imorgon!

Syster
Här är en bild på min syster som har somnat, fast den här bilden är hon väldigt trött och inte speciellt ordninggjord.

Kommentarer
Postat av: sofia

2008-10-18 @ 22:22:43
Postat av: sofia

aw va söt du är syrran, älskar dig med. <3

2008-10-18 @ 22:23:27
URL: http://soofialicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback