Snart en dag avklarad.

Hejsan!

Jag har precis kommit hem till min pappa nu. Satte mig vid köksbordet och surfar lite. Skolan gick bra idag och vi fick jobba med persondator och det var kul när man väl kom in i det, skulle svara på frågor. Efter skolan så var jag med Nina och Louise en stund och tog vi samma buss upp till Näl. Vid näl mötte jag min kära broder så vi tog samma buss in till stan. Han åkte hem till pappa och jag åkte hem till mamma för att hämta saker och packa och sådant.

Åkte in till stan senare, och då träffade jag Elina. Jag har inte träffat henne på 1,5 år så det var verkligen jätte kul att få träffa henne. Har saknat dig tjejen. Nu blir det till att ta något ätbart och sedan gå till bästis, för idag och resten utav helgen skall spenderas med min underbara och efterlängtade bästis. Det skall bli riktigt kul.

Vi vet fortfarande inte riktigt vad vi skall hitta på, så har ni något förslag så skriv gärna det. Ha det så bra gott folk. Förresten, här kommer det lite bilder från idag.

ful
Jessica


elina
Elina

jag o elina
Jag och Elina

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback