Snart är det mitt favoritprogram, Efterlyst!

Hejsan alla människor!

När jag kom hem idag så gick jag, Sofia och mamma ut till stallet här utanför och pratade lite och sådant. Vi sa till dem att de får gärna ringa när dem behöver hjälp, eller bara att komma och knacka på. Vore kul att börja rida igen, någon gång sådär ibland bara.

Jag åt nyss lite kvällsmat med min kära syster, gjorde varm oboy och gjorde varma frallor. Det var gott. Så nu väntar jag bara på att efterlängtade Efterlyst börjar. Det är så himla spännande varje gång och jag blir lika förbannad och upprörd varje gång dem säger något om våldtäckter, förstörelser, mord etc. Vad i helvete tänker dem människor med? Helt seriöst, jag förstår inte. Har dem inget vett i huvudet? Jag menar, lite vett bör man ha som en vuxen att man förstår att våldtäckter, förstörelser, brott, mord etc. är helt jäkla galet fel. Usch. Aja, får se vad det blir i dagens program.

Här får ni en mycket vacker låt, en tjej vid namn Linn Eriksson som har skrivit en egen låt och som är tillängnad åt hennes vän som begick självmord. Hon har inte världens bästa röst, men
låttexten är helt underbar.


Kommentarer
Postat av: Tove

härligt med hästar.

2008-10-15 @ 19:41:26
URL: http://theedge.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback