Sitter och väntar på bussen.

Hejsan snyggingar!

Hade nyss Karaktärsämnen, och den lektionen innebar att vi skulle fortsätta med våran hemsida, dem mer avancerade sakerna. Sedan hade vi Elevråd och jag är med i det, så det pågick väl i ungefär 1 timma. Egentligen så har jag idrott kl 13.00 men jag har glömt idrottskläder och sen har jag jätte ont i musklerna och förkyld så jag tar bussen hem istället. Sitter just nu i busskuren, har kommit på att det finns en hel del trådlösa nätverk här nere som är oskyddade, så det är rätt skönt. När man inte har något att göra och väntar på sin buss är det bara att ta fram sin dator.

När jag kommer hem skall jag be mamma massera mig, behöver verkligen det. Nu skall jag nog packa ner datorn alldeles strax, men vi hörs när jag är hemma igen. Ha det så bra så länge.

Förresten, imorgon skall Sandra som går Frisörprogrammet på John Bauer, där går jag med men jag går IT-programmet, i alla fall, hon skall klippa mig imorgon. Är jätte nervös hur det skall bli, det är jag alltid oavsett frisör eller vad det nu kan vara. Är rädd att mitt hår skall bli avklippt. Aja, vi får se hur det blir imorgon. Lägger in en bild på hur det blev imorgon. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Caisa din bästis v

Haha ja precis!<3

2008-10-15 @ 13:33:27
URL: http://caisalicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback