Sitter i skolan och har rast just nu.

Hejsan sötnosar!

Just nu sitter jag i klassrummet och har rast och då tänkte jag att jag skriver ett blogginlägg, passar på. Har svenska annars, och där skriver vi en novell. Jag älskar verkligen att skriva noveller, är redan klar med min. Tycker ni också att det är kul att skriva noveller?

Kl 13.00 skall jag bli klippt utav Sandra, är lite halvt nervös. Nej då, det kommer säkert gå jätte bra. Hon har fått rätt bra kritik när hon klippt provdockor och sådant så det skall nog går bra. Man får alltid vara positivt inställd och ha dem positiva tankarna, då går allting bra. Nu skall jag nog titta vad Sandra gör och sedan läsa igenom min novell och se hur den blev. Skriver ett blogginlägg senare igen. Sköt om er underbara! Här kommer en skön låt som jag alltid blir glad utav, en av mina favoritlåtar. Ha ha!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback