Plugg, plugg och åter igen plugg.

Ciao alla bloggläsare!

Jag kom hem för ungefär 50 min sen och nu så har jag precis ätit och tänkte börja plugga NK. Jätte tråkigt, i och med att jag skall läsa 13 sidor i ett häfte där det står om "Kan själen lämna kroppen?" men det kanske kan vara rätt intressant ändå. Får se vad jag tycker när jag börjat med det. Vad tycker ni själva? Vad tror ni? Tror ni att själen lämnar kroppen när man dör eller att den finns kvar? Svara på det medans jag pluggar så hörs vi senare.

Förresten, jag har inte kunnat blogga så mycket idag i och med att vi bara haft Matte och Naturkunskap och då har inte man behövt använda sig utav datorerna, så då skippade jag det. Men men, vi hörs senare. Sköt om er så länge gott folk.
 
jag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback