Karaktärsämnen hela dagen.

Hejsan!

Nu har jag nyss påbörjat min lektion, har karaktärsämen hela dagen. På morgonen skall vi jobba med Persondator, en bok där vi skall svara på frågor. Det går jätte lätt när man väl hittar svaren och så. Dessutom så somnade jag väldigt sent så är ganska så trött idag, somnade närmare 1 och det är väldigt sent för mig i och med att jag går upp 05.45 så ja, ni kanske har en förståelse varför jag är trött idag.

Efter lunchen så skall vi jobba med webbdesing, det blir roligt. Gillar att jobba med det, får väl se vad vi skall göra för slags hemsida. Aja, nu skall jag jobba vidare med boken. Ni får ha det så bra så länge, jag uppdaterar bloggen senare. Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback