Jahaja, nu har man gjort i ordning sig för kvällen.

Hejsan!

Nu har jag precis gjort i ordning mig och funderar på att lägga mig strax. Blev lite irriterad nu för jag skrev nyss ett hyfsat långt inlägg och sedan när jag tryckte "Spara & publicera" så stod det bara "Sidan kan inte visas" sedan när jag tryckte bakåt eller uppdatera sidan så försvann allting. Jaja, jag får försöka skriva om det på ett bra sätt. Rätt nyligen såg jag på "Ensam mamma söker" det tycker jag är rätt spännande, har följt det sen det började. Rätt kul faktiskt. Någon mer som följer det?

Förresten, vad tycker ni om att Blondinbella har tagit ett break? Tycker ni att det är positivt eller negativt? Jag tror att hon behöver det, att spendera ungefär 10 timmar på datorn i 3 års tid, det är väl en självklarhet att man till slut måste ta ett break. Sedan förstår jag henne, det är väl jätte bra nu när hon får spendera mer tid tillsammans med hennes vänner, familj och släktingar. Sedan tar ju skolan en hel del plats. Jag har följt henne i några månader, och jag har alltid tyckt att det har varit lika förväntansfullt att läsa hennes intressanta blogginlägg.

Aja, nu skall jag gå och borsta tänderna och sedan hänga upp min tvätt som jag har tvättat, sedan skall jag sätta på någon bra film. Det återstår och ser vilken film det blir. Ni får ha det så bra, sköt om er så länge och sov så gott när ni nu skall lägga er. Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback