Gymnasiemässa imorgon, kommer ni?

Hejsan!

Idag i skolan så var jag rätt mycket med Nina och Louise, dem kom ner till mig vid 10-tiden tror jag det var. Var med dem till 12-tiden, jätte kul. Sedan efter lunchen så hade jag idrott, hade boxpass, älskar att känna känslan efter en träning. Den känslan är otroligt skön, det är då jag känner mig som fräshast, efter ett träningspass och duschen efteråt så klart!

Idag är det Efterlyst igen, någon mer som följer det/skall se på det ikväll? Det är så intressant tycker jag.

Imorgon får jag sovmorgon, för då skall jag stå på Gymnasiemässan kl 09.00 med Sebastian från min klass, tror det var någon mer men minns inte riktigt. Skall bli kul. Någon som skall komma dit? Då får ni allt komma fram till JohnBauer montern så skall vi allt visa hur bra skolan är. Haha.

Aja, jag uppdaterar bloggen senare. Här får ni en bild från idag!

<3<3
Mina sötnoar Nina och Louise

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback