Godmorgon!

Hejsan!

Igår så spenderade jag min dag och kväll med min bästis och hennes syster. Vi hade det jätte trevligt. Vi gick bort till några kompisar som vi kände och satt där en stund, lirade lite guitar hero. Sedan bar vi av till en som var med, hans lägenhet så satt vi där en stund. Efter det så gick vi till en annans lägenhet som var med oss, jag somnade vid 12-01 tiden och sedan vaknade jag vid 04 igen.

Då började jag och Nathalie traska hem, Caisa stannade kvar hos honom. Vi var hemma vid 06 på morgonen. La mig direkt i sängen och stensomna när vi kom hem.

Nu har jag varit vaken sedan 11.20, trots att jag la mig så sent. Det var skönt att vakna hyfsat tidigt iallafall. Nu tänkte jag gå och möta min bästis och sedan skall vi väl köpa lite "mys-saker" och gå hem till mig och då skall vi titta på film. Blir säkert trevligt. Aja, ni får ha det så bra. Uppdaterar min blogg senare idag, sedan skall jag lägga in lite bilder från gårdagens också.

jag
Min outfit igår


bästis
Bästis outfit


Caisa och Jimmy


Jag och Kim


Syrran och någon

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, ni får nöja er med dem här få bilderna.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback