Fyfan vad man är trött om dagarna.

Godkväll gott folk!

Nu har jag precis tvättat bort sminket, borstat tänderna, tagit på mig pyjamas och lagt mig i sängen. Jag är så otroligt trött och har jätte ont i huvudet, får väl se om jag somnar. Tänkte skriva färdigt detta inlägg och sedan se på någon film och då lär jag väl somna. Aja, vi får se hur det blir. Kanske inte blir ett inlägg till, om det inte blir det så skriver jag imorgon igen.

Här kommer några få bilder som jag redigerade förut när jag var i skolan och hade ingenting att göra. Dock så hade jag webbdesign som sagt idag, det gick väl som det gick. Kom inte igång först, ville ha flash men jag fixade inte det. Får fixa det på onsdag när vi har Karaktärsämne igen. Ha det så bra, om jag inte somnar så skriver jag förmodligen ett till inlägg. Här kommer bilderna! Ciao!

ful
Orginalbilden

blä
Redigerad

Kommentarer
Postat av: Tove

de va ju helt okej.

2008-10-13 @ 20:17:45
URL: http://theedge.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback