En väldigt lång söndag.

Tja!

Nu sitter jag här i sängen med min bror, han sitter med sin laptop och jag min. Jag sitter även och tittar på Make me a supermodel då och då. Ett intressant och bra program. Skall se på Ensam mamma söker kl 20.00, det är jätte bra. Följer det varje söndag.

Själv så har jag tyckt att den här söndagen har varit väldigt lång. Trodde klockan var runt 18-tiden så var den bara 14.00, rätt segt må jag säga.

Igår gjorde jag inte så mycket, tittade på Celebrity Rehab med mina bröder Michael och Tommy. Anna har varit här i helgen, det har varit kul. Jag, Michael och Anna var på Överby igår en stund, det var trevligt. Sedan åkte vi hem och då lagade vi jätte god mat, pommes med skinksnitsel och beanessås (stava). Somnade igår vid 23-tiden, rätt skönt så väckte min kära bror Michael mig imorse kl 10.00 och sa att frukosten var framme. Älskar dig!

Nu tänkte jag försöka hitta på något här hemma, har fruktansvärt tråkigt. Jaja, skriver säkerligen sen igen, ni får ha det så bra. Är det någon som vill hitta på något nu på Höstlovet?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback