En trevlig dag idag igen.

Hejsan!

Kom hem för en stund sen. Idag väckte min bror Michael mig vid 8-tiden på morgonen, sedan väckte han mig igen vid 9-tiden och en sista gång vid 09.20 och då gick jag upp i och med att jag hade blivit pigg efter alla väckanden. Åkte med min andra bror Tommy till stan med hans dotter Wilma så vi gick runt på stan och kikade lite i affärer. Dock så var jag osminkad, oordninggjord rent ut sagt idag.

Vi kom väl hem vid 15-tiden och vid 16.00 så gick jag och Tommy iväg till Möllan för att pröva hans bankkort, då passade vi även på att hälsa på bästis. Det var trevligt, alltid lika kul att träffa dig. Känner mig som hemma hos dig hjärtat.

Imorgon blir det Götet med mina favoriter. Caisa, Lena (Caisas mamma), Robin (Caisas kusin) och Tommy min bror kanske ville följa med. Få se vad det blir. Skall bli skoj i alla fall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback