Börjar med en start på dagen med skola som vanligt.

Hejsan!

Var det någon mer än jag som såg debatten igår som BlondinBella gjorde? Jag tyckte den var rätt intressant. Jag menar, hur många 17 åringar dricker inte alldeles för mycket? Om man jämför henne med andra 17 åringar så är hon "nykterist" jämfört med dem. Jag tyckte hon gjorde en riktigt bra debatt igår trots det var så kort tid dem debaterade.

Jag kom precis till skolan så har satt mig i klassrummet nu. Har karaktärsämnen nu på morgonen 09.00-12.00, så antingen blir det till att jobba med Dreamweaver eller Persondator. Får väl se vad det blir. Slutar kl 12.00 dock, så det blir en härlig och kort dag idag.

Jag uppdaterar bloggen senare idag, skall förmodligen vara med min bästa vän idag om hon nu vill och kan det. Kommer bli jätte roligt i så fall. Har saknat henne jätte mycket. Kram på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Om du vill svara på dina kommentarer måste du gå in på den personens blogg och skriva en kommentar, det finns inget lättare sätt. :)

2008-10-10 @ 17:10:38
URL: http://www.dennism.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback