Ber om ursäkt för "pausen" från bloggningen.

Hej kära läsare! (Om jag nu har några, ha ha)

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på tre dagar, men jag har inte haft tid eller ork till det faktiskt. Här kommer en liten sammafattning om vad jag gjort på dagarna.

Onsdag: Jag var med Caisa, Mikkah, Lena och Tommy i Göteborg, det var en mycket trevlig dag. Ni gör livet mycket lättare kan jag lova. Har inte orken till att beskriva hela den dagen vad vi gjorde och sådant men den här dagen var helt underbar.

Torsdag: Vaknade runt 10-tiden och då började jag tralla vidare hemåt, sov över hos bästis och det är alltid lika underbart att vakna upp där. Jag kom hem vid 11-tiden och då gjorde jag ordning mig snabbt för att Erica ringde mig och frågade mig om jag ville komma till Överby och träffa henne. Självklart ville jag det. Åkte dit så att jag var där vid 12 och var med henne tills ungefär 18-tiden. Dem bjöd mig på mat och fika. Alltid lika roligt att träffa dig Erica, du är så otroligt rolig och vi har samma humor. Älskar dig gumman!

Fredag: Idag så hämtade mamma mig vid 13.00 hos pappa och då åkte vi till Torp i Uddevalla för att försöka hitta en jacka till mig, dock så hittade jag ingen där men jag hittade lite annat smått o gått. 2 tröjor och ett bar knästrumpor för höga stövlar. Fick åka vidare till Etage för att leta efter en jacka, tillslut så hittade jag en hyffsat snygg jacka. En brun blev det och en kort, inte alls som jag tänkt mig. Den blev jag nöjd med. Tack mamma för att du finns, jag kommer alltid att älska dig. Sedan åkte jag och mamma hem och då gjorde hon jätte god mat så åt vi och sedan satte vi oss ner o tittade på Idol.

Nu ligger jag bara här i min säng och skall väl strax sova, är inte direkt jätte trött men lär väl bli om en stund. Hoppas ni orkar läsa allting och hoppas det är några som läser min blogg i alla fall. Puss och kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback