Äntligen helg imorgon, så jäkla skönt.

Tjenare!

Jag kom hem för en stund sen och då åt jag direkt, hade inte ätit sen kl 06.00 imorse så var lite trött. Efter det så la jag mig i sängen och nu är jag kvar här, skall städa mitt rum efter detta blogginlägget tänkte jag. Renbädda min säng skall jag också göra.

Dock så gick klippningen riktigt bra idag, Sandra gjorde ett mycket bra arbete. Hon är jätte duktig tycker jag och jag blev faktiskt nöjd. Så fort jag annars klipper mig och dem tar mer än 1 cm så grinar jag ihjäl mig nästan, ha ha. Lite små patetiskt, jag vet. Här kommer det en bild på mig som jag tog förut efter klippningen, dock några timmar efter så frisyren är inte och leka med kan jag säga. Ha ha. Det syns inte så värst mycket, men skönt att känna lättnaden i håret efter det mesta slitna håret.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback