Väldig upptagen dag.

Hejsan läsare!

Nu blev jag precis "ledig" ifrån allt jag gjort idag. Har varit på Ullared hela dagen idag, dock inga klädköp där utan jag köper bara prylar. Hittade jätte fina tavlor. Ni kan se dem i större minatyrer här nedan. Har inte varit hemma sedan 07-17 idag. Så det var en lång, efter det åt jag och packade upp mina varor. Jag satte även upp mina speglar från IKEA idag, jätte snygga. Jag har städat mitt rum också, så det blev en hel del idag. Nu måste jag skynda mig gå o titta på Efterlyst, det börjar nu. Bye!

Just det ja, jag har färgat håret idag också!

  

Här är bilden då jag precis har färgat håret, dock osminkad och blöt i håret fortfarande.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback