Trött är det enda ordet.

Ja precis, det enda jag är hela tiden är trött trött och åter igen trött.
Simmade idag på idrotten i alla fall, simmade här hemma istället alltså i Trollhättans badhus. Simmade 60 längder, mamma satt och gjorde streck för varje ensträcka, haha förstår att det var jobbigt mami. Efter jag hade simmat dem långa längderna så var jag helt slut. Jag och mamma bastade lite och sedan åkte vi hem efter vi hade duschat o gjort i ordning oss. När vi kom hem så åt jag och sedan gick jag o la mig framför tvn och då stensomna jag och vaknade nu, efter 3 timmar efter. Inte bra. :(

20 längder 500 m = G
40 längder 1000 m = VG
60 längder 1500 m = MVG

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback