Tillbaka igen

Hejsan

Har inte skrivit blogg på några dagar, innebär att jag har inte varit inne på datorn så mycket. Det blir så tråkigt att sitta vid den hela tiden i och med att man gör det i skolan 6 timmar oftast. Men men. En sammanfattning över helger.

Fredag: Var med bästis en liten stund, köpte godis och jag åkte hem till mig och såg på Idol. Robin E fick åka ut, tyvärr. Vad tyckte ni om det?

Lördag: Var med mamma först och hälsade på min bror och sedan var vi på Etage, nice. Fick mig ett par byxor samtidigt. Efter det var jag med min underbara vän Emmelie och hon lockade mitt hår och sedan åkte vi till Sjuntorp med moppe och det var jäkligt kallt vill jag lova. Jag sov över hos henne, hände massor utav skoj där och med henne.


Här är håret

Söndag: Vaknade upp, tog en morgoncigg och sedan sjöng vi lite Sing star, haha. Duschade och sedan åkte vi till Emmelies kusin, efter det åkte vi med moppe till min pappa. Var där en stund och sedan åkte vi hem till min mamma. Och till sist så åkte Emmelie hem, snyft. Såg på Ensam mamma söker igår också (som vanligt). Är det någon mer som följer det?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback